Inwestowanie nadwyżek finansowych

kasiunia
Posty: 332
Rejestracja: pt mar 12, 2021 1:35 pm

Inwestowanie nadwyżek finansowych

Post autor: kasiunia » wt mar 29, 2022 6:14 pm

Obecnie jest kilka sposobów na pomnażanie gotówki. Jeśli macie zaoszczędzone trochę pieniędzy i chcielibyście zacząć zarabiać, to zastanówcie się o nad takim sposobem jak inwestycja w zakup tokenów tzw. sto .Jest to sprzedaż początkowa tokenów, które następnie mogą być odsprzedawane innym inwestorom na rynku wtórnym na zasadach identycznych, jak akcje czy obligacje. Nadzór nad obrotem tokenami sprawuje w Polsce Komisja Nadzoru Finansowego.

Mira
Posty: 44
Rejestracja: pt mar 13, 2020 3:00 pm

Re: Inwestowanie nadwyżek finansowych

Post autor: Mira » śr kwie 20, 2022 11:59 pm

Nie znam się na takiej formie inwestowania, wydaje mi się, że nie umiałabym zarządzać takimi inwestycjami. Poza tym na moją, raczej niedużą, ilością środków do zainwestowania wybrałam zakupy w sklepie lombard Warszawa Tam znalazłam ciekawe eksponaty, których wartość w czasie na pewno będzie rosła.

daga
Posty: 142
Rejestracja: pt maja 01, 2020 6:06 pm

Re: Inwestowanie nadwyżek finansowych

Post autor: daga » śr maja 04, 2022 3:19 pm

Można na przykład zainwestować w rozwój własnej firmy, albo w zewnętrzną placówkę. Wtedy też dobrym pomysłem będzie na przykład dowiedzieć się o tym, jak to robić logicznie i odpowiedzialnie. Na pewno fintech co to powinniście wiedzieć i jak z pomocą tego rozwijać własne zainteresowania, biznesy.

Eryk996
Posty: 63
Rejestracja: wt paź 27, 2020 8:34 am

Re: Inwestowanie nadwyżek finansowych

Post autor: Eryk996 » czw maja 19, 2022 3:05 pm

Skoro mowa o tokenach, warto śledzić rozwijający się w Polsce projekt Cannumi. To połączenie, którego jestem pewien jeszcze nie znaliście ;) Zachęcam zainteresowanych do sprawdzenia ich stronki bit.ly/projekt_cannumi

charlotte
Posty: 239
Rejestracja: sob lip 11, 2020 10:35 pm

Re: Inwestowanie nadwyżek finansowych